Softulescu logo

Windows 10 - the best one yet

Windows 10

Microsoft promite ca Windows 10 va fi cel mai bun, cel mai cel windows de pa acum. Aduce un nou browser, vechiul Start menu dar si pe Cortana - asistenul digital personal.


Cortana demo:


New features in Windows 10:
- Single platform for smartphones, tablets, and PCs
- Return of Start menus
- New browser, code-named Spartan
- Multiple desktops
- Cortana personal assistant for desktops

Improvements:
- Improved Command Prompt
- Unified app store
- Advanced menu for settings
- More options for Task View
- Revised File Explorer and icons

Deci se sare peste numarul 9, Internet Explorer va muri, se intoarce butonul de Start (de care am si uitat deja) si sunt introduse multe alte inbunatatiri.

Sincer, sunt curios cum va fi cel mai nou Windows, nu l-am testat inca, prefer versiunile finale. Cat despre Cortana, nu prea ma intereseaza, nu ma vad vorbind cu computerul, imi place sa butonez.


2 comentarii:

  1. Salut ! Iar ma iau de tine.....de atitea luni nici un articol , nimic ! Mai da si tu cite un semn , ceva , ca sa nu te vizitam degeaba .
    Dupa ce vei testa W 10 sa ne spui si noua daca se merita trecerea de la W7 la 10 .
    Toate cele bune !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salutari Emil!
      Da, sunt un neserios dar chiar nu am avut cand sa mai postez pe aici.
      Windows 10? Da, si eu il vreu dar am sa mai astept putin, sa se mai "coaca" ;)

      Ștergere

© 2010-2020 Softulescu. Un produs Blogger.