Softulescu logo

Cântă online

Cântă online

Vezi cât de bine ştii să cânţi pe KaraokeParty, tot ce-ţi trebuie este un microfon.. şi puţin talent.. :)
Eu nici măcar nu încerc, nu vreau să sparg ceva de prin casă. Dar sunt sigur că unii/unele dintre voi au ceva talent şi pot folosi cu succes această aplicaţie.

Se pot asculta înregistrările altora, de exemplu am ascultat o cântare executată de un anume puşti Gabitzuu şi deodată m-am simţit mai bine, chiar şi eu pot schiorlăi mai cu talent =))

Desigur sunt şi unele interpretări reuşte, le găsiţi printre cele mai populare înregistrări ale săptămânii.

După ce vă înscrie-ţi pe site alete-ţi o piesă şi începe-ţi a cânta.

karaokeparty - menu profil

karaokeparty - alege o piesa


Am văzut că sunt şi dueturi plus un mod foarte tare numit Battles - unde vă puteţi război cu alţi cântăreţi.


karaokeparty - participa in battles mode
karaokeparty - battles mode


În modul Live Quiz vă puteţi testa cunoştiinţele, ghiciţi artistul şi numele piesei pentru a câştiga puncte.

karaokeparty live quiz




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

© 2010-2020 Softulescu. Un produs Blogger.